Friday, March 17, 2006

پوستر جدیدی از آخرین انیمیشن بلند پیکسار


دیشب پوستر جدیدی از آخرین ساخته استودیوی پیکسار یعنی ماشین ها
Cars
در سایتهای اینترنتی منتشر شد

همونطور که قبلا گفتم این انیمیشن قراره نهم جون ۲۰۰۶
نوزده خرداد ۱۳۸۵
اکران بشه. قبلا مطلبی در مورد این انیمیشن در همین وبلاگ نوشته بودم که اگه دوست داشتید می تونید تو آرشیو ماه نوامبر بخونید

با تیزرهایی که از این انیمیشن دیدم می تونم با قاطعیت بگم که استودیوی پیکساربا این انیمیشن بار دیگر نشان داده که از نظر کیفیت تصویری در زمینه ساخت انیمیشن سه بعدی هیچ رقیبی در جهان نداره! و حتی اگرموضوعات فوق العاده انیمیشنهای پیکسار را در نظر نگیریم می تونیم از کیفیت بی نظیر و پس زمینه های فوق العاده زیبای انیمیشنهای این استودیو به خصوص همین انیمیشن ماشین ها حسابی لذت ببریم

من با آنکه با صحبت کردن شخصیتهای ماشینی در این انیمیشن مخالف بودم اما حالا که نتیجه کار را می بینم حسابی با این کار موافق شدم! و بی صبرانه منتظر نسخه دی وی دی این انیمیشن هستم

4 Comments:

At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said...

agha ajab postere bahalye in kheili khosham omad

 
At 6:40 AM, Anonymous Anonymous said...

webloge mahshari dari montazere be roz resanihaie badi hastam movafagh bashi

 
At 8:45 AM, Blogger Mohsen Rezapour said...

mamnoon alireza.
saman! be nazare manam posteresh bahale! kollan posteraye karaye pixar khoobe.

 
At 7:37 AM, Anonymous Anonymous said...

postere jalebie hata manam ba in akhlagham khosham omad
;D

 

Post a Comment

<< Home